Webová analytika & Google Analytics

Google Analytics je nezbytně potřebný nástroj k měření efektivnosti prakticky všeho. Samozřejmě, že se i tyto výsledky musí brát s rezervou, nicméně je to jeden z nejspolehlivějších analytických nástrojů, který shlukuje data nejen z reklamních systémů, ale z celkové návštěvnosti vašeho webu. 

Kdo nic neměří, nic neví a vyhazuje peníze oknem. 
I tak by se dala popsat důležitost měření, nejen, placených kampaní a vašeho webu.

Propojení s dalšími produkty Google

Pokud máte rádi přehlednost v grafech, Google Analytics se dá propojit s Data Google Studio, které Vám sjednotí data do velice přehledných reportů.

Google Data Studio

Máte pocit, že se v číslech u statistik ztrácíte? Vytvořím vám přehledy v GoogleDataStudiu, kde vše bude přehledně zpracováno v tabulkách i grafech.

Měření je vědění

Mějte přehled o tom, jak si váš web vede mezi různými uživateli, kdo má zájem o vaše produkty či služby a kdo vám naopak utíká těsně před nákupem, poptávkou či registrací.

GoogleTagManager

Díky tomuto nástroji lépe zjistíme, jak se uživatelé pohybují na vašem webu. Z jaké části shlédli vaše video, na jaké telefonní číslo klikli, aby se dovolali do vaší společnosti, a spoustu dalších vychytávek. Zároveň po nasazení GTM odpadá nutnost mít programátora webu neustále po ruce.