Automatizace jde napříč všemi obory kupředu a ten můj není výjimkou

03.11.2020

Snad v každém oboru je prostor pro usnadnění procesů, které jím vedou. Ať se jedná o automatizaci výroby ve výrobním podniku, odbavení zakázek v obchodě nebo automatizaci inzerce v online prostředí.

Vše se čím dál více přesouvá do online světa a ten se čím dál více vyvíjí. Držet tempo v této době není úplně nejjednodušší, ale snaží se jak podniky, tak i jednotlivci.

A co je vlastně tou špičkou ledovce v mém oboru?

Čím dál více se setkávám s požadavky na automatizaci v reklamních systémech. U některých klientů to z hlediska obsáhlosti jejich sortimentu jinak ani nejde. Výborným řešením je v tomto směru systém PPC Bee, který dokáže na základě produktového feedu výborně generovat užitečné informace, které zvládne dokonale importovat do reklamních inzerátů. A jaký užitek to vlastně přináší?

Představte si, že hledáte určitou věc ve vyhledávači. Není skvělé, že se hned z inzerátu dozvíte za jakou cenu a za jak dlouhou dobu můžete mít danou věc k dispozici? Víte to prakticky na první pohled a nemusíte se proklikávat skrz X dalších odkazů, než se danou informaci dozvíte. Na první pohled vidíte přesně to, co hledáte, cenu, dostupnost a nějaký ten bonus navíc. A to je super.

A co vy a automatizace?