PPC
Co je to PPC?
PPC je spojení slov PayPerClick (platba za proklik) a jedná se o placenou formu reklamy, nejen, pro vyhledávání, kdy platíte pouze za uživatele, kteří se z vaší placené reklamy proklikli na váš web.
Nehledejte zákazníky, nechejte zákazníky, ať vyhledají vás!
Chcete být vidět na prvních příčkách ve vyhledávačích Google a Seznam? Máte zde již vytvořené kampaně nebo je teprve chcete vytvořit? PPC reklamy jsou skvělým nástrojem pro získání nových zákazníků a oslovení stávajících.
Výhody PPC reklamy:
- Rychlost a dostupnost - jste okamžitě vidět ve vyhledávacích výsledcích
- Přesně cílíte na své (potenciální) zákazníky
- Platíte jen za návštěvníka stránek (Pay Per Click)
- Kontrolujete návratnost investic
- Je měřitelná, tudíž znáte její výsledky
- Určení rozpočtu - je jen na vás, kolik chcete investovat do vaší reklamy
Nevýhody PPC reklamy:
- Náklady na finanční i lidské zdroje
- Časová náročnost pro dosažení očekávaných výsledků u náročnějších kampaní na rozpočet a návratnost
Audit PPC kampaní
Pokud již inzerujete v reklamních systémech GoogleAds či Sklik, ale chcete mít jistotu, že je to správně, pak Vám ráda udělám audit Vašich stávajících kampaní.
Strategie
Co a proč chceme propagovat?
Jaké je cílové publikum?
Co od kampaní očekáváme?
Využívají se i jiné propagační kanály?
Jaký máme rozpočet?
Jaké kódy je třeba nasadit na web?
Analýza klíčových slov
Pro každou PPC kampaň je nezbytně nutné vytvořit analýzu klíčových slov souvisejících s vámi nabízenou službou či produkty. Obdobná analýza se vytváří i při správě SEO.
Copywriting reklamních textů
Bez kvalitních textů se kvalitní reklama neobejde. Pojďme prodat vaše produkty či služby.

Implementace kampaní ve vyhledávací síti
Buďte vidět ve vyhledávání Googlu či Seznamu mezi prvními výsledky a získejte tak nové potenciální zákazníky.

Implementace kampaní v obsahové síti
Chce vytvořit povědomí o brandu nebo "jen" zacílit na uživatele, kteří na vašem webu již byli, ale neprovedli požadovanou akci? Oslovme je všude, kde se jen dá!

Vyhodnocení a pravidelný reporting
Co není měřené a pravidelně vyhodnocované, nemůže být efektivní. Proto svým klientům poskytuji pravidelné reporty a informuji je o výsledcích spuštěných kampaní.
Vše má své pro a proti a je jen na vás, jakým způsobem chcete oslovit vaše potenciální zákazníky a zda se rozhodnete do další investice, která je v případě PPC i SEO nezbytná:
- Máte člověka, který se v dané problematice vyzná?
- Máte člověka, který dokáže správně zanalyzovat přijatá data a získaná data správně využít?
Pokud jste si v jakékoliv ze dvou výše uvedených otázek odpověděli ne, neváhejte se na mne obrátit s jakýmkoliv dotazem. Ráda vám poradím a případně připravím strategii přímo pro váš projekt.